А тем временем...

В мире

Facebook

Главная » Новости Украины » Донецк

Создана: 29 November 2018 в 13:09

Професор МДУ Георгій Почепцов презентував книгу «Пропаганда 2.0»: Весь світ перейшов на новий рівень керування масовою свідомістю…

28 листопада у Маріупольському державному університеті відбулася презентація нової книги професора кафедри соціальних комунікацій МДУ Георгія Почепцова «Пропаганда 2.0». Захід відвідали начальник Центрального відділу поліції ГУНП в Донецькій області, підполковник поліції Сергій Бичін, викладачі кафедри соціальних комунікацій, студенти спеціальностей «Журналістика» і «Міжнародні відносини», представники громадськості. На початку презентації нового видання - автора й усіх присутніх привітали ректор МДУ, член-кореспондент НАПН України, професор Костянтин Балабанов і декан факультету філології та масових комунікацій, професор Світлана Безчотнікова.

Фото: Під час презентації книги Георгія Почепцова.

Опрос

Как вы оцениваете свой «добробут» - уровень жизни?

Показать результаты

Loading ... Loading ...

Професор Георгій Почепцов є провідним фахівцем у галузі масових комунікацій, автором близько півсотні книг і навчальних посібників зі зв’язків з громадськістю, іміджології, комунікативних технологій, інформаційних та психологічних війн.

Його нова книга «Пропаганда 2.0» буде цікавою не лише студентам, але й елітам, які приймають рішення.

Наприклад, знання про стратегічні комунікації, соціальне управління, яке здійснюється за допомоги інформаційного інструментарію, державний контроль над інформаційно-комунікаційним простором є актуальними та затребуваними у будь-якій сфері.

Також видання можна використовувати при навчанні медіаграмотності у середній школі.

Під час презентації професор Почепцов зауважив, що наразі весь світ перейшов на новий рівень керування масовою свідомістю.

Одним із прикладів цього є сучасні серіали, які готують глядачів до певного майбутнього, допомагають запровадити нові звички і типи поведінки.

Георгій Почепцов: «Пропаганда 1.0 є найбільш «прозорою». Свої позитивні або негативні цілі вона не ховає від масової свідомості. Пропаганда 2.0 на перше місце виносить начебто естетичну складову, але при цьому не втрачає інтересу і до ідеологічної, просто вона носить більш м'який характер, впливаючи на породження позитивних емоційних реакцій…».

Присутні на презентації видання привітали Георгія Почепцова з виходом у світ його нової книги й охоче долучилися до її обговорення.

Автор: Інкогніто (Маріуполь Донецької області, Україна).
Источник:«Политика&Деньги» - politdengi.com.ua.

Нашли ошибку? Выделите и нажмите Ctrl+Enter

Ваш запрос обрабатывается....

Комментарии - Нет комментариев

Добавить комментарий

Развернуть форму



Актуально...

Самые обсуждаемые

Популярные

41 queries. 0.260 seconds.
41 / 0.260 / 14.96mb