А тем временем...

В мире

Facebook

Главная » Новости Украины » Киев

Создана: 24 February 2019 в 12:12

Кандидат у Президенти України Ігор Смешко: Ящо Україна дійсно хоче бути самодостатнью і вільною у прийнятті власних рішень…

Кандидат у Президенти України Ігор Смешко вважає що, склавши докупи всі невикористовувані джерела наповнення держбюджету України, вийде фінансовий ресурс, який дасть змогу бути «абсолютно самодостатньою. Додайте сюди те, про що нам весь час говорять наші американські і європейські партнери: непрозоре використання і розподіл коштів державного бюджету. Якщо зіставити це з наповненням офшорів, скласти все разом, ми отримаємо фінансовий ресурс, який дасть змогу вже зараз говорити, що ми можемо бути абсолютно самодостатніми. А нині - країна стоїть над прірвою. Черговою перетасовкою крапчастих карт зі старої політичної колоди порочне коло влади не розірвати. Вибори в наших умовах повинні бути не змаганням рейтингів старих політиків, а змаганням ідей, стратегій і команд нових політичних сил з числа перевірених часом позапартійних професіоналів».

Фото: Генерал-полковник Ігор Смешко.

Опрос

Как вы оцениваете свой «добробут» - уровень жизни?

Показать результаты

Loading ... Loading ...

Ігор Смешко: - Ніколи не був і не буду нічиїм «технічним кандидатом», тим більше Порошенка – яскравого представника «любих друзів» пріснопам*ятного Ющенка і міністра економіки в кабінеті Януковича. Моє ставлення до Порошенка викладено в моєму рапорті про відставку з штучного поста його «радника на громадських засадах»

З 2004 року я жодного разу не голосував за тих, хто ставав президентами. Просто викреслював. Занадто добре знаю їх, знаю їх оточення, а тому не маю ілюзій щодо їх здібностей і намірів.

Тільки склавши докупи всі невикористовувані джерела наповнення держбюджету України, вийде фінансовий ресурс, який дасть змогу бути абсолютно самодостатніми.

Якби ми перекрили контрабанду на наших кордонах, то одержували б ще приблизно половину бюджету країни. Можливі джерела наповнення бюджету - справедлива рентна плата за воду, пісок, які йдуть на виробництво цементу, газ, нафту, які ми продаємо (незрозуміло і непрозоро).

Ці кошти можна було б спрямувати на те, щоб кожна сім'я одержувала адресно від держави дотацію на виховання дітей, на малий приватний бізнес, на капіталовкладення, на здоров'я.

Додайте сюди те, про що нам весь час говорять наші американські і західні партнери: непрозоре використання і розподіл коштів державного бюджету. Якщо зіставити це з наповненням офшорів, скласти все разом, ми отримаємо фінансовий ресурс, який дасть змогу вже зараз говорити, що ми можемо бути абсолютно самодостатніми.

До речі, і наша розвідка прекрасно бачить, хто які офшори і оборудки має. Нинішні українські політики не зацікавлені в тому, щоб в українській розвідці працювали справжні професіонали. А, між тим, розвідка має велике значення, особливо важливе значення має розвідувальна спільнота, тому що один канал інформації завжди може бути заангажований.

В США - 17 розвідок, у нас - три. Двічі я очолював Комітет з питань розвідки. Рятували Україну від дуже великих скандалів і убезпечували від серйозних зовнішніх загроз. Але вся річ у тому, що у нас діє олігархічно-кланова авторитарна система держави. Ті політичні сили, які приходять до влади, не збиралися будувати демократію, вони навіть не знають закони її побудови.

Вони вибудовували цю вертикаль, яка б забезпечила їхні бізнесові, політичні інтереси, і хотіли цементувати цю владу з пролонгацією на наступних виборах. Позапартійні професіонали для них становлять величезну загрозу, тому що розвідка прекрасно бачить, хто має які офшори, хто які оборудки робить за кордоном, які зв’язки.

Я 10 років боровся за прийняття закону про розвідувальну діяльність. Особливий «двобій» був із керівником СБУ тих часів - паном Деркачем. Згідно з цим законом, якщо професійна людина очолює Комітет з питань розвідки, то досить скоро, дізнавшись про будь-які оборудки за кордоном нашого політичного керівництва, вона має передати цю інформацію до прокуратури. Проблема в тому, що наше політичне керівництво «не дуже» зацікавлене в професіоналах на цій ділянці.

Так, я маю волю, знання і план знищення системної корупції в Україні. Спрямую діяльність правоохоронних органів України на забезпечення верховенства права з невідворотністю покарання за корупційні злочини. Домагатимусь ухвалення жорсткіших правових норм щодо покарання за бізнесову діяльність під час перебування на державній службі. Жорстко контролюватиму завершення процесу створення Антикорупційного суду, забезпечення чистоти рядів суддівського корпусу через механізми кадрового відбору та контролю його діяльності з боку державних та громадських антикорупційних органів;

Маю чітки наміри і плани, що дозволять забезпечити ефективну роботу НАБУ та правової визначеності відповідальності за стан боротьби із корупцією в Україні. Тут і передання до Національного Бюро Національного Агентства із запобігання корупції (НАЗК) та більшості функцій колишніх підрозділів по боротьбі із корупцією.

Ініціюватиму створення державних комісій - з викриття фактів вивезення капіталу за кордон, починаючи з 1991 року, та повернення вкраденого, з розслідування роботи Нацбанку України за останні 5 років, з розслідування процесів непрозорої приватизації.

Домагатимусь забезпечення відкритості та прозорості джерел фінансування політичних партій, а також підконтрольності фінансового політичного спонсорства. Підготую пакетні зміни до чинного законодавства із руйнування економічних основ корупції, активізую роль Антимонопольного комітету України.

Надважливе завдання Української Держави – створення умов для формування потужного середнього класу, який мав би становити понад 50% населення. До нього за рівнем доходів, освіти, культури й оплати праці мають належати не лише представники малого і середнього бізнесу, а й наукова і творча інтелігенція, лікарі, вчителі, державні службовці, включно із військовослужбовцями, а також кваліфіковані працівники реального сектору виробництва, в тому числі й ті, що вже вийшли на пенсію.

Обов*язково буде сформована ефективна системи законодавчого захисту приватної власності, що передбачатиме дієві правові механізми запобігання рейдерству в Україні. У державі мають бути створені соціальні ліфти і преференції задля реалізації природних талантів і власної продуктивної праці її громадян.

Це убезпечить країну від подальшого соціально несправедливого розшарування суспільства та відтоку молоді і фахівців, який зменшує продуктивний людський потенціал України. Це є моїм стратегічним пріоритетом.

Тому основними напрямами діяльності Президента України розглядаю деолігархізацію, демонополізацію, деофшоризацію та детінізацію економічних відносин, відновлення соціальної справедливості в питаннях власності, у поєднанні з державними преференціями для малого і середнього бізнесу, державне регулювання і стимулювання, а також збереження і розвиток високотехнологічного та науковомісткого промислового виробництва, венчурних та інвестиційних проектів, земельну реформу та впорядкування земельних відносин з урахуванням інтересів громадян України, створення Державного Земельного Банку і його відділень у регіонах.

В цьому всьому не обійтися, зрозуміла річ, без абсолютного забезпечення енергетичної незалежності України на базі відновлювальних та екологічно чистих джерел енергії, модернізованої ядерної енергетики, державного стимулювання зростання видобутку природного газу в Україні, запровадження державної екологічної програми «Чиста вода, чисте повітря, чисте довкілля», сприяння компенсації збитків громадянам від банкрутства комерційних банків за рахунок майна власників банків, заміщення сировинних пріоритетів економіки технологічною переробкою на кінцеві продукти з системною рекультивацією та екологічним відновленням

Ми всі з вами добре розуміємо, що без реформування державно-політичного устрою економічна, військова та політична могутність України неможлива, отже Україна повинна отримати: демократичну модель, у якій визначення посадових обов’язків Президента і Прем’єр-міністра має ліквідувати конфлікт політичних інтересів у керівництві виконавчою гілкою влади, системні та консолідовані зміни у пакеті законів і нормативно-правових актів таким чином, аби положення Конституції стали де-факто нормою прямої дії у судах України.

Має з*явитися закон щодо імунітету Президента України виключно на час перебування його на посаді. Депутатський імунітет – захищатиме лише від відповідальності за прийняття політичних рішень та політичні висловлювання. Для політичного контролю за діяльністю Президента буде прийнято закон з прозорою процедурою його імпічменту. Закон, що передбачатиме, після закінчення терміну повноважень Президента, його обов’язковий Звіт перед Верховною Радою та Конституційним Судом України щодо дотримання Конституції та законів України під час виконання обов’язків глави держави.

Треба завершити адміністративно-територіальну реформу, що покликана зміцнити унітарність держави у поєднанні з її глибокою децентралізацією та передачею більшості внутрішніх функцій держави органам місцевого самоврядування, норми підвищення відповідальності колегіальних органів місцевого самоврядування за ухвалення рішень, які в судовому порядку були відмінені або визнані незаконними.

Треба вдихнути життя в реформу кадрового менеджменту через розмежування повноважень та відповідальності між політично призначеними особами і кадровими професіоналами, яким законодавством заборонено будь-яку політичну діяльність.

Все, перераховане вище, повинно закласти основу будівництва демократії в Україні на основі її трьох сучасних законів.

Перший закон – необхідними умовами для її існування є наявність у країні критичної маси заможного середнього класу із високим рівнем його політичної культури.

Другий закон – максимум функцій держави має бути делеговано в органи місцевого самоврядування. Дієва виборність, підзвітність і прозорість органів влади та рівність громадян перед законом можуть бути забезпечені лише в разі відокремлення законодавчої, виконавчої та судової гілок влади.

Третій закон – необхідною засадою для політичної стабільності за умов демократії є наявність хоча б двох основних, не вождиських, а заснованих на ідеології демократії політичних партій з правовим захистом позапартійних професіоналів в органах влади від можливого партійно-кланового впливу на них із боку політиків.

Тільки виконання цих законів і може забезпечити реалізацію історично визначеної триєдиної національної ідеї України.

Щиро вважаю, що наше з Вами об*єднання навколи всіх програмних завдань може стати запорукою справжнього відновлення й процвітання нашої з Вами рідної України.

Автор: Ігор СМЕШКО, кандидат в Президенти України, екс-начальник Головного управління військової розвідки Міноборони, колишній голова Служби безпеки України, Надзвичайний і Повноважний Посол України, доктор технічних наук, генерал-полковник (Київ, Україна).
Источник:«Политика&Деньги» - politdengi.com.ua.

Нашли ошибку? Выделите и нажмите Ctrl+Enter

Ваш запрос обрабатывается....

Комментарии - Нет комментариев

Добавить комментарий

Развернуть форму



Актуально...

Самые обсуждаемые

Популярные

42 queries. 0.203 seconds.
42 / 0.203 / 13.8mb